wtorek, 26 maja 2009

Dzień mamy, mamusi mamuni!!!

26 maja

dla wszystkich mam ale ze szczególną dedykacją dla mojej mamusi!!!


Ten dzień zawsze uważałam za wyjątkowy, wiadomo nie jesteśmy idealnymi dziećmi cały rok.Ale na jeden dzień w roku każdy z nas może się wysilić i tak zawsze starałam się robić, żeby choć ten jeden dzień był wybitnie miły dla mojej wspaniałej mamy! Bo naprawdę mam za co być wdzięczna-życie, wychowanie rozumie się samo przez "się" ale nie tylko.Bo w moim przypadku: bardzo rozbrykanej, przekornej i samodzielnej wbrew wszystkim córki- naprawdę trzeba być aniołem żeby wciąż kochać i wybaczać. Mam cudowną mamę która wie kiedy mnie pochwalić a kiedy zganić nie jest bezwzględnie po mojej stronie żeby przytakiwaniem mnie nie skrzywdzić. Po prostu jest szczerze i prawdziwie kochającą mamusią!

Całkiem niedawno uświadomiłam sobie że to pierwszy dzień Matki w którym ja też nią jestem, i na wzór mojej mamy chcę być dobrą mamą choć wiem, że jest to strasznie trudne!!!

Brak komentarzy: