piątek, 22 maja 2009

zakupy!!!

22 maja

W związku z urodzinami które miały miejsce 12 maja, otrzymałam prezenty!!! Wszyscy mili goście poszli na łatwiznę i obdarowali mnie kopertami!!!Nie to żebym się skarżyła takie wygodnictwo bywa bardzo miłe, tym bardziej,że doskonale wiedziałam co z tym zrobić. Zaplanowałam więc zakupy. Każdy wie że dla "dłubaczki w czym się da" zakupów nigdy za wiele, dlatego nie spałam trzy noce myśląc na co najlepiej spożytkować prezenty urodzinowe. Przez chwile miałam ochotę na ciuchowe szaleństwo, ale jak tylko ujrzałam kolorowe kwiaty Prima, piękne dżety i kilka jeszcze innych skarbów, zdecydowałam się!!!







A wszystko to pomieściła ta niepozorna koperta ;D
Nawet nie wiecie jak trudno było się powstrzymać, żeby zrobić to zdjęcie!!!

2 komentarze:

Marcia pisze...

Gratuluję fantastycznych zakupów. Czekam z niecierpliwością, co naprodukujesz z tych skarbów :)

A blog widzę zmienił szatę- śliczny jest :))
Pozdrawiam niedzielnie :*

Unknown pisze...

hej :) wytłaczarki są na dziale papierniczym :) jak wejdziesz między te regały od środkowej alei sklepu to na lewym regale zaraz praktycznie po lewej stronie są :)
a wybierasz się na spotkanie scrapkowe 6 czerwca w szkole na grzyminskiej?
http://scrappassion.mojeforum.net/temat-vt425.html?postdays=0&postorder=asc&start=765

a co do zakupów to genialne :D