środa, 3 czerwca 2009

kilka słów..

3 czerwca 2009

Jestem początkująca w każdej dziedzinie ale nie tylko dlatego, że dopiero zaczynam swoją przygodę z rękodziełem.
Prawda jest taka, że nie posiadam talentu w niczym co tu na swoim blogu publikuje: bark mi umiejętności pisania, dobór kolorów podczas tworzenia kartek także jest dla mnie wyzwaniem a fotografia...ale wszystko to sprawia mi wielką radość, satysfakcję z tworzenia nowych rzeczy. Ku radości innych bo wierze,że gdy ktoś dostanie ręcznie robioną kartkę, może nawet niezbyt udaną, to pomyśli (mam nadzieję) o zaangażowaniu i sercu jakie trzeba włożyć w jej wykonanie.I chyba o to w tym wszystkim chodzi żeby mieć radochę prawda???


Udało mi się dziś zrobić kartkę dla mojego męża który na tą moją kraftową przygodę patrzy z przymrużeniem oka, więc tym bardziej się starałam. Jutro obchodzi urodziny i poza życzeniami wypisanymi na kartce mam w planie zrobić dla niego tort jeśli tylko nasze małe szczęście na to pozwoli bo ostatnio we wszystkim chce mi pomagać a wiadomo czym to się kończy!

Kartkę pokażę jutro żeby mój M nie zobaczył jej za wcześnie!

Brak komentarzy: