piątek, 20 sierpnia 2010

Ślubne kwiaty.

Długo mnie tu nie było, w zasadzie dłuższe przerwy w moim wykonaniu to standard. Proszę nie myśleć, że nic nie robię! Moja nieobecność dowodzi tego jak wiele mam pracy. Przyznaje obowiązki przeważają nad przyjemnością pracy twórczej ale co pan zrobisz? nic pan nie zrobisz! W niedługim czasie wybieramy się na dwa wesela, już nie mogę się doczekać. Dziś Kartka dla pierwszej PARY MŁODEJ!

Skrawek wytłaczanego papieru powstał dzięki uprzejmości szczęśliwej posiadaczki uroczego cuttlebug'a cmok Qurcza-ku
Jednocześnie ów papier jest dowodem, że nocne szczecińskie scrapowe spotkanie nie poszło na marne ;D

Zapewne powstanie do niej pudełeczko, może powinnam pokazać komplet ale obawiam się że jeśli nie pokarzę jej teraz to może to już nie nastąpić, tak podpowiada mi doświadczenie



P.S
Kartka pasowałaby chyba do wyzwania Fryn które ogłoszono na portalu: Polki scrapują ;) ale jak to ze mną bywa spóźniam się zawsze i wszędzie!

W biegu między jednym ryczącym dzieckiem a drugim które rzuca obiadem
pozdrawiam ;)

7 komentarzy:

Barbarella pisze...

Kasiu, sliczna kartka ! :)

Powiedz mi dlaczego jesteś pełna podziwu? Ciebie mozna brac za przykład - dwójka dzieci,dom, zaraz praca... a ja...jedno dziecko,bez pracy i marudzę :(

qrcza-k pisze...

no to się spóźniłam Basia mnie wyprzedziła...

Unknown pisze...

Zapraszam do zabawy: http://offcze-scrapcity.blogspot.com/2010/09/co-ja-lubie-no-co.html

oswoicautyzm.blogspot.com pisze...

Śliczna kartka:)

hania739 pisze...

Śliczna karteczka:) Pozdrawiam

bossanova pisze...

piękna, delikatna karteczka!

nirshya.dwbh pisze...

Piękna kartka