czwartek, 10 grudnia 2009

Mój pierwszy tag book.

Dziś a w zasadzie od wczoraj do dziś powstawał pierwszy album a w zasadzie bardzo mini tag book. Jestem bardzo z siebie zadowolona znów udało mi się zrobić coś nowego czego do tej pory nie próbowałam a w czym się rozsmakowałam. Teraz podczas świąt nie będę miała chyba zbyt wiele czasu na swoje dłubanie ale jak tylko moje życie zwolni tempo wezmę się do roboty. Osobą odpowiedzialną za całe te zamieszanie jest bossanova która swoją pracą uroczą pracą zainspirowała mnie do użycia niewykorzystanego albumu. Dzięki ;*















5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Wow Kas! bardzo cool, hihi kreatywna-mama /caluski Paulusia^^

decomarta pisze...

Faktycznie kreatywna mama :) Jak na początki jest super, ja podziwiam osobiście, bo kiedyś próbowałam i mi nie wyszło, zupełna porażka i klapa. A teraz wszystko przede mną, bo chcę zrobić albumik Tomaszkowo-zosieńkowy, jak glizdeczka przyjdzie na świat. Trzymaj kciuki :) Zanim ja się zabiorę do pracy, Ty nabierzesz tempa i wprawy. Czekam na kolejne efekty pracy!

Jowita pisze...

Sliczny albumik zrobilas

pau pisze...

HEEY kasiu! zycze ci wesolych swiat!!!!! nie pszyjade nistety teraz na zime do Polski..ale mam nadzieje ze niedlugo sie zobaczymy! i ze wszystko pojdzie w twoim kierunkU! caluski paulusia

Niebiesko_Oka pisze...

pięknościowy mini albumik :)