środa, 9 grudnia 2009

Debiut

Oto nasz debiut Antosia i mój. Bardzo bałam się stworzenia scrapa jako takiego wiec podświadomie unikałam tematu. Wczoraj gdy Antoś już usnął i mogłam się zrelaksować, zasiadłam do robienia kartek i.... pustka, żadnego pomysłu.Siedziałam tak i stwierdziłam, że zrobię sobie przerwę od świątecznego tematu.Ogarnęła mnie wielka chęć spróbowania tego czego do tej pory nie miałam odwagi zrobić. Po wczorajszym wiem, że mam chrapkę na album, być możne to jest owego albumu początek. Wiem też, że efekt nie jest powalający ale ogromnie się ciesze, że przełamałam swoje opory.



edit
nie wiem czym rożni się scrap od LO wiec nie jestem pewna co tak naprawdę udało mi się stworzyć no cóż wybaczcie mi to, jestem zupełnie początkującą amatorką, jeśli ktoś chciałby mnie uświadomić będę zobowiązana!

Brak komentarzy: