czwartek, 11 listopada 2010

U mnie nadal jesień.

Choć już nie tak słoneczna jak na zdjęciu, choć bardziej smutna i ponura to wciąż króluje jesień.Wędrując po blogach widzę że dominuje klimat świąt Bożego narodzenia. Jak dla mnie trochę za wcześnie, nie czuję się jeszcze gotowa do robienia czegokolwiek w tej tematyce. Może wynika to z tego, że jestem typem robiącym wszystko na ostatnią chwilę (adrenalina motywuje mnie niestanowienie)sama nie wiem. Oczywiście rozumiem, że co mądrzejsze dziewczęta planują tego typu sprawy odpowiednio wcześniej i zawsze je za to podziwiam lecz ze mną jest całkiem inaczej. Poniżej także zamieszczam fotki kartki wykonanej specjalnie dla mamusi z okazji kolejnych urodzin. Kartka o prostej formie, całkowity efekt można chyba określić jako C&S, ale pewna nie jestem ;)Przyznaję się bez bicia iż łyk inspiracji zaczerpnęłam od Niebiesko_Okiej kiedy zachłystałem się po raz kolejny jej talentem. Oczywiście pozdrawiam szanowną koleżankę!!! ;)




moja jesień:


pozdrawiam ;)

2 komentarze:

Ken Jones pisze...

Nice blog ... please visit mine and do comment. thanx.

www.unlimitedtopten.com

Barbarella pisze...

Wesołych Świąt :)