czwartek, 11 lutego 2010

Miłe zaskoczenie-WYRÓŻNIENIE

Dostałam dziś wiadomość, że mój blog znalazł się w szacownym gronie blogów wyróżnionych. Wyróżnienie przyznawała Offca.
Bardzo dziękuję.
Bardzo się cieszę, z tego wyróznienia bo mogę publicznie głośno i wyraźnie powiedzieć kogo ja sama szczerze podziwiam, kto naprawdę mnie inspiruje, na kogo blogi zaglądam zawsze z wielką ciekawością i ze zniecierpliwieniem czekam na następną porcję pięknych dzieł.

Oto złota dziesiątka ;D

Mirabeel
DecoMarta
Ola Smith
Nowalinka
Asia Wu
Anna Maria
Karola
Niebiesko_oka-Ania
Mamajudo
Cub@_libre


Zasady:

1. Wybierz dokładnie 10 blogów robótkowych. Wyślij mailem blogowiczkom/blogowiczom wiadomość ze znaczkiem i informacją o swoim wyborze lub zostaw komentarz na ich stronie.
2. W swoim blogu opublikuj notatkę. Umieść w niej znaczek wraz z linkiem do strony tej osoby, która przekazała Ci wyróżnienie. Umieść zasady wyróżniania oraz linki do wybranych blogów (uzasadnienie wyboru mile widziane).

4 komentarze:

Nowalinka pisze...

Baaardzo dziękuję za tak miłe wyróżnienie :*

cub@_libre pisze...

Dziękuję za wyróżnienia! Bardzo mi miło :).
Agata

Magda Łuczak Art pisze...

dziękuję bardzo :) czuję się zaszczycona!

P.S. Śliczne rzeczy tworzysz!

ola smith pisze...

Bardzo dziękuję! Serdecznie pozdrawiam :)