sobota, 13 czerwca 2009

W roli baletnicy.

Kartka wykonana dla Milenki z okazji jej urodzin, dłubałam przy niej do pierwszej w nocy może dla tego, że brak mi jeszcze wprawy a może dlatego, że chciałam żeby była idealna? Choć wiadomo - ideałów nie ma!!!
Tak się zastanawiam kiedy powstanie jakaś większa praca, bo poza kartkami niczego jeszcze nie próbowałam. Bardzo bym chciała wykonać eleganckiego scrapa, ale jeszcze nie czuję się na siłach, poza tym zawsze zdjęcia są nie takie jakie być powinny, brakuje papierów, stempli, dodatków - czyli inaczej mówiąc: złej baletnicy przeszkadza rąbek przy spódnicy ;D


2 komentarze:

Peninia / Gosia pisze...

Karteczka śliczna :)pozdrawiam :)

Marcia pisze...

Wg mnie jest śliczna i kompletnie nie masz się do czego przyczepić. Ale doskonale wiem, że w swojej pracy człowiek zawsze znajdzie jakieś niedociągnięcie ;)