czwartek, 4 grudnia 2008

ZAGADKA

Podczas tworzenia tego bloga poznałam wiele nowych możliwości jakie daje nam internet, o których istnieniu wcześniej nie wiedziałam.
Mam swoją prywatną wirtualną szafę grającą, śliczny różowy zegarek, i kilka innych ciekawych duperelków, ale najbardzije intrygującym z nich jest LICZNIK odwiedzin, wskazuje, że już 24 razy oglądano mój blog. Wiem też, że moje odwiedziny są także w to wliczane więc zastanawiam się czy ja sama jestem autorką tego wyniku, czy też może ktoś już odkrył istnienie tego miejsca?!


HOP HOP JEST TAM KTO......?

2 komentarze:

Marcia pisze...

Na pewno nie tylko Twoje wejścia odznaczają się na liczniku, więc nie poddawaj się w pisaniu bloga, początki zawsze są trudne.
Serdecznie pozdrawiam, będę do Ciebie zaglądać!!

Kate pisze...

Wielkie dzięki Marcia twój I i jak dotąd jedyny komentarz poprawił mi nastrój możne ktoś tu czasem zagląda w każdym razie wielkie dzięki ;D